Ahoj,

oživuji diskusi ohledně Brmkodu.

nové info:
 * už existuje bastl nového skladového systému (1)
 * bude se naskladňovat Biolab
 * bude se naskladňovat (po úklidu) HW lab

Představova jsem si to asi takhle: v každé místnosti bude terminál se
čtečkou čátových kódů. Zároveň tam bude možnost získat barkód pro nový
předmět který se naskladňuje (jedno jak). Na místě bude možné předměty
zadávat i dohledávat. Cílem je navrhnout systém který bude snadno
použitelný a bude uživateli klást minimální překážky -> lidé ho budou
spíše používat.

Proč terminál v každé místnosti? Protože běhat z Bilabu do socroomu nebo
obráceně aby jste zjistili kam předmět patří je opruz.

Proč barkódy u každého terminálu? Protože lidé jdou líné a obíhat
terminály a nebo dohledávat na terminálu kde ve skladu jsou zaskladněné
barkódy je nepraktické. Při zadávání novéh předmětu chci prostě nalepit
barkód, pípnout, napsat kdo předmět vlastní a kde bude (a možná co je to
za předmět) a hotovo.

EAN 8 s nenulovým začátkem. V systému by se mělo nechat hledat "full
text", takže pokud zadám jen část barkódu tak se mi odpovídající položka
(a nejspíš i další) zobrazí. Pokud zadám (čtečkou čárových kódů
například) celý barkód, tak pokud bude mít nějaký prefix (1300XXX) tak
se mi najde rovnou a nejspíš jen ten předmět.

Vím že tu byl návrh mít bakódy od 1, aby se to snadno ručně zadávalo při
hledání. Předchozí se snaží zachovat tuto výhodu a přitom přidat výhodu
unikátnosti.

Navrhuji:
 * Pokud někdo něco k předchozímu máte/navrhujete něco změnit, sem s
   tím.

Návrh níže bych navrhoval změnit na:

50x30 mm
EAN-8
cisla 2600000 - 2609999

Vzhledem k tomu že už by jsme rádi naskladňovali si myslím že to
relativně hoří. Určitě je potřeba jednat uváženě ale rád bych nejdéle v
pondělí (ráno) když tak udělal obědnávku (s pomocí Ranibofa/Niekta,
kteří vědí kde?).

* niekt0 <nie...@hysteria.sk> [2018-03-26 10:06:59 +0200]:

Zdar,

pozerali sme sa s rainbofom a moznosti kupenia predtlacenych barcodov
do brmlabieho evidencneho systemu.

Zatial sme dokonvergovali k:

50x30 mm
EAN-8
cisla 00001 - 10000

Riesime material stitkov, ci staci papier, alebo sa oplati zainvestovat
do plastu. Pri papiere by sme sa dostali do 1000kc za 10K nalepiek.
Plast este zistujeme.

Vsetky pripomienky vitane.

d~,
n.