Ahoj BrmLabe, nebo alespoň to co z něj zbylo.

Již delší dobu se nemůžu BrmLabu věnovat což ale neznamená nezájem. Když se již
dávno začala v BrmLabu řešit krize tak mne ani ve snu nenapadlo jaký směr to
může nabrat. Když to shrnu: už několik Brmlabáků si mne v minulích dnech
odchytlo s tím že se  nacházím společně s dalšími Brmlabáky na seznamu
“nežádoucíh” a to hlavně ze tří důvodů: že jsem neplatič, že stojím na straně
chaosu a také že stojím za dalšími nežádoucími chaotiky na odstřel ajko
například Sumie, Mrkva, Sachy a další…. Zároveň mi bylo vysvětleno že ty
“nedivní, správní a normální a opravdoví” brmlabáci jako Barney, Pinky, Jenda a
Růža, Niekto, zkrátka ty normální a spolehlivý, hodni BrmLabu už pracujou na
jejich eliminaci a po té již bude BrmLab sluníčkový. Možná je to tím že jsem
celých těch několik let pro mnoho Brmlabáků byl občas vrbou, možná je to něčím
jiným, nevím. Rozhodně se tyto samé informace ke mne dostaly od několika
Brmlabáků nezávysle. Nebudu je zmiňovat abych nepodporoval linčování.

Lidi, uvědomujete si co se v BrmLabu děje ?  Opravdu si myslíte že BrmLab stojí
na cituji “úhledně” srovnaných věcech v krabicích ? Opravdu si myslíte že
brmlabu schází pouze kultůra vyvolených ?

Soooorrry ale tohodle se účastnit nebudu……

Milá rado, ukončuji tímto své členství. Závazky na členským samozřejmě
vyrovnám. Objevim se na meetupu aby jsme se domluvili co si vezmu a co ne.

BrmLab je podle mně už po smrti……

S těžkým srdcem….

TomSuch