coze ?

pardon ale tohle je nejake wtf ne ?

1.) formulace je nestastna az debilni. nejsou to veci na vyhozeni ale
neidentifikovatelne, ktere pokud se neidentifikuji prepadnou po dlouhe dobe
k vecem "vyhodme" specialne ten projektor jsem ve ctvrtek identifikoval a
jeho vyhozeni bych nedopustil stejne jako jsem to nedopustil uz na
bubenske.Kdyz clen rekne hele to je muj laserovej projektor nevyhazuj to,
nebyhodime to. smysl byl a doufam stale je zbavit se nekterych vylozene k
nicemu veci. (jeden priklad za vsechny je obri mnozstvi prevazne
nechodicich atx zdroju ktere jsme redukovali na cca 20)

2.) tomsuch je nepritel ? aha ? my ted mame jakoze nepratele ? wtf...

Tome mohl by jsi mne poucit o strane chaosu ? treba soukromne ale pohled co
jsi naznacil mi neni znam. Vim ze probehlo nejaky pnuti ohledne
chemlabu/biolabu a nemohl jsem si nevsimnout vycerpanosti lidi ale az
takhle ?
Jde o stejnyho toma ktery nez neco rekl mel zdroje ?

Imho pro mne zklamani.