Cizí termity : sachy = 1 : 0

K porušení lékařského tajemství v žádném ohledu nedošlo. K tomu dochází,
pokud lékař sdělí informace, které získal při výkonu svého povolání, což
v tomto případě samozřejmě nebylo. Navíc jsem nedělila nic, jako že nula
nic. Žádné konkrétní diagnózy ani medikaci ani údaje, z nichž by bylo
možno toto vydedukovat.

Informace, kterou jsem vyslala světu, byla na úrovni "přestaň být
pokrytec, a když už mě a mé postupy veřejně zostuzuješ, tak po mně
alespoň nechtěj soukromě pomoct se svými problémy".

V e-mailu adresovanému Bluebearovi jsem sama použila jeden z
argumentačních klamů, kterému se říká red herring. Úhybný manévr,
"slaneček". Je zajímavé pozorovat, jak se na ni všichni chytli: psala
jsem mnohařádkový text o tom, že Bluebear používá neplatné argumenty, a
že není věnováno dostatek pozornosti lidem, co v Brmlabu aktivně
stavějí... Ale to všichni přešli naprosto bez povšimnutí! Někdo
spravedlivý v davu zavelel: "Ha! Barney porušila lékařské tajemství!!" A
už to jede. Dav. Všichni mají jasno. Wow. Doufám, že si to všichni
přítomní užili.

Barney