From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of Timothy Hobbs via
Brmlab
Sent: Wednesday, September 19, 2018 2:50 PM
To: brmlab@brmlab.cz
Cc: Timothy Hobbs
Subject: ***UNCHECKED*** Re: [Brmlab] Re: Re: Re: Re: Posledni veci k vyreseni

Rozhodně si myslím, že je lepší emoční záležitosti vyřešit osobně.

Zároveň mám pocit, že řešit je na meetupu není spravní cesta a zda se
mi, že každotydenní meetupy asi hodně škodí brmlab. Problém je, že jdeme
na meetup věci "řešit" úřadovým spůsobem, se veřejnou debatou a
hlasování. To není to co brmlab teď potřebuje. Brmlab potřebuje milé a
jemné pocity a kamaradství. Potřebujeme si posedět s club mate a pokecat
a naučit se mít se vzájemné rádi. Sdílet touhy a emoci abychom
pochopili, že máme něco přece společného, a skrz sdílení naučit se něco
i o sobě. Rozhodně nepotřebujeme teď zasedání rady ani hlasování. Tím se
to jenom skrotí ve boje o moci.