Ahoj Mrkvo,

1) nerozumím tomu, proč máš tak negativní pocity z diskuze o 3D tisku.
Ta diskuze na ML podle mě byla velice mírumilovná, věcná a
konstruktivní, zatím ani nikdo nic nenavrhoval, pouze se zjišťovala
data. Co ti na tom vadí? Lidé, kteří do ní přispívali, tomu věnovali
svůj čas zcela dobrovolně, jistě jej tedy nepovažovali za "zabitý", jak
píšeš.

Tím, že takovouto věcnou diskuzi kritizuješ, jistým způsobem vybízíš k
(auto)cenzuře. To se členové nemohou bavit a diskutovat? Proč? A na
základě čeho je peskuješ? Přijde mi, že jsi poslední dobou mírně
přecitlivělý a vidíš všude nějakou agresi - a máš tendenci ji silově
potlačovat, z pozice předsedy. Stejně, jako jsi autokraticky nedávno
udělil mod Pinkymu za příspěvek, který mnoho jiných lidí vidělo jako
neutrální - a ani jsi mu o tom nedal vědět. Prosím, zvaž takovéhle
kroky, máš ve své pozici jistou zodpovědnost.

2) jako členka Rady nesouhlasím s tvým rozhodnutím o proplácení
materiálu. Ztotožňuji se s názorem Růži, že alespoň symbolická
spoluúčast zamezuje nehospodárnosti, a že by si 3D tisk měl vydělat na
svůj provoz, a ideálně i rozvoj.

Pokud přesto toto budeš protlačovat ze své pozice, mělo by to být nějak
oficiálně zveřejněno a figurovat to v zápise. Člen Pinky se na tuto
otázku s nejlepšími úmysly ptal proto, že má zájem na reprapu nyní dost
intenzivně tisknout. Sám byl pro variantu na provoz pčispívat a tím
podporovat rozvoj Brmlabu; ale to, že má tisk for free, ho jistě potěší.

Brm,

Barney