Jeg har også nogle flasker af en belgisk dubbel/brune, som har været på
flaske siden april, som jeg gerne veksler til noget andet spændende.
Måske vi kunne lave en bytte-bytte-købmand seance, de af os der regner med
at dukke op den 3/1?

VH Thomas, #2000 Frederiksberg

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Lars Høyrup Jensen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 22. december 2003 13:10
Til: [EMAIL PROTECTED]
Cc: [email protected]
Emne: Re: [Brygforum] Swop a homebrew!


Christian F. Behrens wrote:

> Hej alle.
> 
> Efter at Torben Lunds initiativ har afsløret, at vi er en del 
> håndbrygger indenfor Valby bakke eller lige i udkanten heraf. Ville jeg 
> lige forhøre mig om, der er nogle af jer der på sigt er interesseret i 
> at bytte et par flasker?

Den er jeg klart med på. Jeg har allerede noget belgisk dubbel (eller 
hvad, det nu smager af) stående på flaske, så jeg er klar anytime. Øllen 
er dog helt nytappet. Sidenhen skulle der gerne komme andre øl, som jeg 
naturligvis også gerne vil bytte.

Mvh Lars, #2720 Vanløse




_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]



Besvar via email