Det lyder fint med mig!

Swop meet & "Lad os mødes og smage på noget håndbrygget øl"

Gad vide om ale.dk ikke har lyst til at sponsere et par kasser øl smage glas :-)
Er der nogen af jer på forumet der kunne tjekke om lidt glas sponsering er 
muligt?

Med venlig hilsen
Kâle Kristian Olsvig # 2765


> Emne: SV: [Brygforum] Swop a homebrew!
> Jeg har også nogle flasker af en belgisk dubbel/brune, som har været på
> flaske siden april, som jeg gerne veksler til noget andet spændende.
> Måske vi kunne lave en bytte-bytte-købmand seance, de af os der regner med
> at dukke op den 3/1?
> 
> VH Thomas, #2000 Frederiksberg



Besvar via email