Det lyder fint med mig! Swop meet & "Lad os mødes og smage på noget håndbrygget øl"
Gad vide om ale.dk ikke har lyst til at sponsere et par kasser øl smage glas :-) Er der nogen af jer på forumet der kunne tjekke om lidt glas sponsering er muligt? Med venlig hilsen Kâle Kristian Olsvig # 2765 > Emne: SV: [Brygforum] Swop a homebrew! > Jeg har også nogle flasker af en belgisk dubbel/brune, som har været på > flaske siden april, som jeg gerne veksler til noget andet spændende. > Måske vi kunne lave en bytte-bytte-købmand seance, de af os der regner med > at dukke op den 3/1? > > VH Thomas, #2000 Frederiksberg
