|
Hej. Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til DM, jeg ikke kan finde
svar på på brygforum. Når kvalifikationsrunden i dag er afsluttet kan man ved
at deltage få sin bedømmelse med det samme. Når man ikke deltager. Hvor og
hvornår får man så bedømmelserne at se? Bliver der lavet lister over hvilke øl
der går videre, som bliver offentliggjort? Venligst Lars Christensen Fanø -- |
- [Brygforum] Svar på DM Kvalifikationsrunden? Lars Christensen
- Re: [Brygforum] Svar på DM Kvalifikationsru nden? Kasper Malmberg
- [Brygforum] Resultater fra DM Kvalifikationsrunde Håndbryg Webmaster
