Hej
alle
Hylden blomstrer
forhåbentlig snart. Så skal der laves saft til både børn og
voksne.
Er der nogen, der
har gode erfaringer med hyldeblomst i øl? Hvordan og hvornår tilsættes blomsten?
Laves der udtræk af blomsten først? Kan man eventuelt bruge koncentreret
hyldeblomstsaft, hvis det ikke er konserveret?
Jeg har
fundet 3 opskrifter på BeerCalc, men kun den ene giver en smagsvurdering -
og den var ikke vellykket.
vh
anders
