Hej alle
 
Hylden blomstrer forhåbentlig snart. Så skal der laves saft til både børn og voksne.
 
Er der nogen, der har gode erfaringer med hyldeblomst i øl? Hvordan og hvornår tilsættes blomsten? Laves der udtræk af blomsten først? Kan man eventuelt bruge koncentreret hyldeblomstsaft, hvis det ikke er konserveret?
 
Jeg har fundet 3 opskrifter på BeerCalc, men kun den ene giver en smagsvurdering - og den var ikke vellykket.
 
vh anders

Besvar via email