Lige et spørgsmål.

Hvor stor betydning har størrelsen på gærspanden. Jeg vil gerne have mulighed
for, at køre lidt mindre bryg end 25 liter igennem, eller have mulighed for at
hælde 25 liter på 2 gærspande, forr at eksperimentere lidt. Kan jeg bruge
mine 30 liters spande, eller skal jeg have mindre spande. Hvis det sidste er
tilfældet, er der en der ved, hvor jeg kan købe disse.

MVH

Peter Elkjær



_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]

Besvar via email