Lige et spørgsmål. Hvor stor betydning har størrelsen på gærspanden. Jeg vil gerne have mulighed for, at køre lidt mindre bryg end 25 liter igennem, eller have mulighed for at hælde 25 liter på 2 gærspande, forr at eksperimentere lidt. Kan jeg bruge mine 30 liters spande, eller skal jeg have mindre spande. Hvis det sidste er tilfældet, er der en der ved, hvor jeg kan købe disse.
MVH Peter Elkjær _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
