Ja, som Nick rigtigt nok skriver, så er det et emne, som kan få folk op af
stolene ;-) Vi havde et møde i går i (en del af) bestyrelsen for foreningen
af danske øldommere. Vi blev enige om en salomonisk løsning på problemet.

Da tilmeldingsmulighederne er blevet forbedret for andre stilarter end de
belgiske, fastholde vi reglen med en øl pr. kategori for alle andre
kategorier end Belgiske Ales. For den kategori bliver det muligt i år at
tilmelde tre øl.

Efter DM skal der så gøres et stykke arbejde for at reglerne (eller
kategorierne) rettes til, så denne ”lappeløsning” ikke også gælder næste år.

Mange tak for jeres konstruktive bidrag til debatten - vi håber, at
løsningen er brugbar på kort sigt. Hold jer ikke tilbage med forslag til
forbedringer af DM arrangementet :-)

Mvh

Niels

  _____