Hej alle.

Jeg har lige renset 60 flasker og tappet min canadian blonde på flasker.

Jeg vil gerne høre lidt om, hvordan i renser flasker lige inden der skal
tappes øl.

Nu bruger jeg Chemipro Oxi og jeg syntes det virker fint. Jeg tager en
gærspand og laver en rense blanding, som jeg så ligger flaskerne i et stykke
tid. Mit spørgsmål er nu : hvis jeg skal rense 60 stk. 33 cl flasker eller
50 stk. 50 cl flasker, er det så nok at have et kar at skylle dem i og så
endnu et kar til at efterskylle med eller skal man helst have dem under
vandhanen. Hvordan gør i ?

Venlig hilsen Brian