Så vil jeg da også lige...

Efter brug:
1) Skyldes et par gange i rent vand kort efter tømning

Før flaskning:
1) Iodphor i tynd opløsning smides i denne: http://xn--vinst-vra.dk/shop/flaske-vasker-avvinatore-424p.html og flasken skyldes indvendigt. 2) Flasken skyldes efterfølgende med denne: http://xn--vinst-vra.dk/shop/flaske-vasker-double-423p.html

./morten

http://brygbaren.dk