Så fik jeg tjekket SG på min IPA. Det er allerede gæret ned fra 1.062 til
1.011. Skal jeg lade den stå en uge til? Den smager og dufter forresten
fantastisk!

Men hvis I ikke omstikker, hvordan får I så blandet sukker i øllet til
efterkarboneringen? Man skal vel ikke blande sukker i gærspanden, da man
således vil hvirvle al gærrest osv. op i øllet igen?

Vh.
Andreas