kalu dah bicara hongshui, kok kayaknya hongshui itu satu2nya ilmu yg
bisa nunjang keberhasilan org seh ?

Padahal hongshui itu TJOEMA 1 bagian dari San Cai aje. Joega kalu mo
diambil dari ilmu Xiang alias bentuk ya juga satu cuil dari XIANG
doang.

Nah kebetulan gw abis ngobrol2 ama temen gw yg ngerti jg soal gini2an.
Hongshui biar dasarnya dari budaya Tiongkok jaman doeloe yg
masyarakatnya hidup dari pertanian, contohnya kepercayaan fengshui
soal depan mesti ada air belakang mesti ada gunung. Itoe dari jaman
purba era YangShao udah dipake ama rakyat Tiongkok. Petani2 itu cari
posisi deket sungai ama belakangnya gunung, kenapa mesti gunung ataw
boekit ?
Ya buat siap2 kabur kalu ada banjir badang ala Nv Wa atau ala
Gilgamesh ( gw gak berani nulis Nuh ah ntar dikutuk rame2 ama 80 %
penganut agama didunia, jadi anggep aje yg Nuh mah beneran kalu
gilgamesh ama Nvwa mah dongeng, apelage avatar Vishnu, bisa kualat
gw ).

Selaen itu jg gunung bisa menyimpan angin getu en nemuin air, itu
arti dari kata fengshui Changfeng yushui.
Padahal yg dimaksud changfeng jaman poerba ya jelas angin gak bakalan
niup gila2an dong kalu ada gunung huehehehehhehhe jg bisa nahan awan
khan biar bisa ujan.

Balik ke SANCAI atawa 3 ANASIR ALAM.

Tian yg sering disebut2 ama org itu FAKTOR TIAN / TUHAN weks, jaman
doeloe para ahli fengshui yang Taoist gak mikir getu lage.
Mikirnya simple, semua yg ada dialam semesta ada kaitannya termasuk
langit ataw gampangnye bintang2 dilangit sono. Nah ini jg termasuk
MANUSIA yg idup ada kaitannye ama bintang2 dilangit.
Ayo yg belajar Ziwei ame Bazhi, khan ada nama2 bintang hehehehehe
Misalnye PO Jun, JU MEN, TAN LANG, Tian De, Yue De, Yi Ma de el el.
ITOE NAMANYA TIAN WEN !!!! kalu pake bahasa Indonesia ya gw artiin
aje BAHASA LANGIT. Nah katanye yg Tian Wen itu gak bisa digeser
secara gampang alias dah FIX ataw kartu mati.

Yg bisa geser itu DILI ama RENGE. Dili atawa ilmu fengshui ataw KAN
YU terserah mo disebut ape itoe dipercaya bisa bantu ngatasin kartu
mati dari TIAN WEN.
Alias lingkungan tempat loe idup.

Renge artinye karakter lu dimana lu idup en bergaul ama org2 , ortu
de el el yg bisa bentuk sifat2 lu. Gampangnya idup ama org yg suka
maling ya bisa2 kita jadi maling getu.

2 faktor itu yg bisa membantu ngatasin masalahnya.

Kalu gak percaya , ada tipsnya buat mikir makna dibalik cerita
ZhouGong yu Tao Huanv dou fa ataw Zhou Gong ngadu elmu lawan Tao
Huanv.
Garis besarnya si Zhou gong belajar ilmu Tianwen yg dah fix soal
nasib manusia en si Tao Huanv yg cewe belajar ilmu Di Li yg bisa
ngelawan hal2 yang fix dari BAHASA LANGIT itoe en yg menang itu ya
Tao Huanv.

Selaen faktor san cai ada lage yg kata temen gw faktor YI ataw
perubahan.
KAtanye seh di Yijing yg dimaksud 3 cai itu ini lho TIAN CAI : YING
YANG (plus minus), DI CAI: ROU GANG ( lembut keras ), RENCAI :RENYI (
kemanusiaan en keadilan/budi luhur )
Dasar dari ilmu2 itu ya YIJING alias kitab PERUBAHAN.
Nah namanya jg PERUBAHAN artinya gak ada yg tetap, nah kata temen gw
banyak tukang kwamia itu kepaku sama ITUNGAN2 YG SIFATNYA TETAP.
ALIAS MENTOK ILMUNYA ngitung2 yang tetep aje melulu tapi lupa kalu
ada perubahan getuuuuuuuuuuuuu.

Loepa kaloe belajar ilmu XIANG MING AMA BU itu katanya sebenernye
lage ngasah DAO dalem dirinya alias lage membina batin boekan membina
KANTONG. Makanya jaman doeloe itoe kaloe org mo belajar yg kayak getu
pasti ditest doeloe, diitung segala macem , bukan diliat bakatnya
tapi MORALNYA. Misalnye tukang godot kantong gak, tukang nepuin org
gak, tukang nakutin org gak. Pake cara getu tetep aje kebobolan tuh.
Mana ada model Yang Gongsong lage ataw Hao Datong ? 90% mah mulutnya
doang. Moga2 aje tosu2 yg belajar fengshui ala Huashan belon jebol
batinnye heuhehehehehehehehehe

Nah ngomong metode yg banyak, kata temen gw ya dao itoe banyak , gak
ada metode terunggul ataw terendah, semua tergantung mental ama sikap
batin praktisi fengshui getu. Soalnye ini termasuk cara
melihat "ALAM" dari batin. Metode apa jg bisa jadi paling unggul kalu
praktisinye bener2 bisa nyelamin filsafat yg ada di DAODE JING ama YI
JING getu katanye. Jgn bawa2 Huangdi Zhaijing , Zhang Shu segala
katenye seh. Itoe bikin ngejauh dari hakekatnye kalu gak ngertiin
maksud di Daode jing ame Yijing. So katanye seh koncinya ya di Yijing
ama Daode Jing getu.

MISTIKNYA, nah ini seru, nape bisa disebut ada unsur mistiknya ?
Gampang bo, jaman doeloe yg praktek itu ya banyak yg agamanya Buddha
kek Tao kek ataw ape kek.
Biasanye mrk tuh khan ada sembayang segala macem, misalnye diitung
neh org bisa bahaya ya pasti disembayangin ataw dikias getu.

Tapi tapiiiiiiiii temen gw gak pungkirin kalu ada cara2 yg nurut org
jaman sekarang bau "mistik".
Misalnye pake kertas jimat buat ngatasin posisi fengshui rumah yg
jelek getu.
Biasanye yg maen begituan jaman doeloe ya org2 Tao en ada bbrp yg
Buddhist getu.
Eits jgn pikiran jelek doeloe hehehehehehehehe, gw pernah ketemu
pendeta yg pake minyak "suci" buat mager rumah ataw ada yg berkatin
rumah pake aer ataw doa, ada yg taro simbol "agama"nya, ayat2nya
dirumah. Kaloe rumahnya ada setan ya pasti maen getu2an, dari doa
sampe pajang2an barang yg jadi simbolnya.

HU zhenzhai ataw buat maenan fengshui itoe jg sebenernye maen simbol
siklus waktu ama ruang kok. Boekan disembur2 dewa mabok getu.

Tapi ya gw jg berdoa aje jgn ada yg mata duitan ajarin kayak hu2an
getu tanpa ngeliat moral simuridnye.
Kalu di Taoism yg ngajarin model2 getu ada "kepercayaan" kalu
muridnye gak bener , siguru nanggung dosa 2 kali lipet tuh.

Makanya banyak guru2 yg bener ati2 terima murid. Banyak yg milih kere
daripada ngetop en kaya soalnye ngeri kalu murid2nya banyak trus jadi
tukang godot getu. Kalu mo belajar aje dah sumpahnye bejibun, dari yg
disumpahin kalu ngelanggar mati muda ampe disamber geledek.

Ilmu2 kayak getu buat nolongin org , bukan maen ukuran permeter
persegi sekian , ataw nolongin org YG DAH KAYA JADI TAMBAH KAYA alias
situkang fengshuinye lage MUPUK TAMAK itu orang.
Juga kalu ngajar bukan pake duit tiao2an ataw nyari org sebanyak2nya
pake alibi biar dihargai ilmunye ataw mo bagi2 ilmu.

Ini boekan kata gw lho, ini kata temen gw.

Gw jadi ngeri neh nulis gini ntar dikutuk lage ame para tukang
hongshui hehehehehehehehe
Soalnye temen gw dah bilang jgn ngomong2 kayak getu, pecahin mangkok
nasi org katanye.

Kirim email ke