  From: ardian_c
  To: budaya_tionghua@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 24, 2008 4:42 PM
  Subject: [budaya_tionghua] Re: OOT: Jimmy, kenapa anti RRT
sekali...??<<pelajaran bahasa buat zombie

  hmmm gw sebenernya males tanggepin ini satu zombie yg mestinye
  dipanggil org maoshan buat tempelin hu dijidatnya.

  tapi ya buat bikin zombie bisa belajar ngomong gak asal loncat2, gw
  ajarin BAHASA MANDARIN !!!!!!!

  TULISAN GUO ataw negara itoe isinye radikal WEI ataw TEMBOK ataw YG
  MENGELILINGI trus yi alias 1, khou mulut , ge ataw tombak berkait.

  SOOOOOOOOOOOO yg namanya bela negara itu ada ditulisan GUO en itoe
  artinye TEMPAT ataw BATASAN ATAW LINGKARAN TEMPAT LU IDUP or tinggal
  mesti lu pertahanin.

  Nah djaman doeloe sekali khan batasan GUO itoe dimana seh ? Tjoba
  tjari peta Tiongkok jaman Zhoulah sono.

  lha kalu penyerangan pribadi mah gw bosen dengernye, die tjoema bisa
  tjoeap2 ama ngomel2.
  Tjoba sapa disini yg gak pernah kena kepretan die ?
  Ada gak ?

Kirim email ke