Hola,

tinc un blog en un drupal i fa força temps que no toco res...

Ara m'ha agafat per torna a escriure 4 tonteries i volia
upgradejar-lo i cuidar-lo una mica. Així que estic mirant com puc fer
per deixar tot el contingut que tinc fins ara en un "sub-blog" dintre
del propi drupal... No se si algú que sigui drupalero sap si hi ha
algun modulet per fer-ho (porto una estona buscant pel modulets de
drupal i res, i no acabo de veure clar com collons dir-li a google
el que vull) o alguna altra manera (jo pensava en crear una nova
etiqueta rollo "antic", posar-li la etiqueta a tots els posts antics i
intentar amarga-la de la pàign principal, però ho veig una mica guarro).

Qualsevol** idea és benvinguda...

salut!
Arnau

**Si, divendres tarda i dir que _qualsevol_ idea és benvinguda és
perillós!