Upgradejar de la 6 a la 7 ho vaig estar provant fa uns mesos i directament
no es possible, a mi em petava per tots costats.

La gestio es pot fer en bbdd diferents o be fent servir la mateixa amb
prefixos (cada instancia te el seu propi localsettings.php dintre el
directori sites), mira-ho i ho veuras ;)