El 9 de desembre de 2011 16:10, Arnau Bria <ar...@emergetux.net> ha escrit:
> [...]
> upgradejar-lo i cuidar-lo una mica. Així que estic mirant com puc fer
> per deixar tot el contingut que tinc fins ara en un "sub-blog" dintre
> del propi drupal... No se si algú que sigui drupalero sap si hi ha
> algun modulet per fer-ho (porto una estona buscant pel modulets de
> drupal i res, i no acabo de veure clar com collons dir-li a google
> el que vull) o alguna altra manera (jo pensava en crear una nova
> etiqueta rollo "antic", posar-li la etiqueta a tots els posts antics i
> intentar amarga-la de la pàign principal, però ho veig una mica guarro).

bones,
amb drupal pots utilitzar el sites i crear diferents instàncies de
drupal amb la mateixa instal·lació.

simplement has de cridar al mateix directori del drupal amb un altre
virtualhost des de l'apache, aleshores dintre del directori de
drupal/sites copies el directori default al nou virtualhost, copies el
default.settings.php a settings.php i apa.

exemple: nou.domini.cat
dir drupal: /var/www/d/

virtualhost -> nou.domini.net apuntant a /var/www/d/

cd /var/www/d/sites/
cp -R default nou.domini.cat
cd /var/www/d/sites/nou.domini.cat/
cp default.settings.php settings.php
chown www-data:www-data settings.php
chown -R www-data:www-data files

http://nou.domini.cat

aleshores pots utilitzar la mateixa bbdd utilitzant prefixos.

ja fa una colla de dies que ha sortit la versió 7 (7.10) de drupal, és
interessant, però si tens un drupal basat en la versió 6, passar de la
6 a la 7 és un mal de cap i millor exportar les dades de la 6 i
importar-les a la 7.

> salut!

apa o/

> Arnau