2011/11/14 Alejandro Exojo <s...@badopi.org>

> El Domingo, 13 de Noviembre de 2011, Ignacio Torres Masdeu escribió:
> Y si sufres con GNOME Shell, no sabes lo que pasé yo para dar el paso
> definitivo y dejar atrás todo KDE 3.5. Estuve mezclando paquetes de un
> lado y
> otro que da gusto, y me llevaba tiempo, sí, pero podía usar al mismo
> tiempo lo
> mejor de cada casa. KDE PIM me costó actualizarlo años (literalmente), pero
> llevaba usando muchas aplicaciones de KDE 4 de aquí y de allá desde el
> primer
> día.

Una mica tard però jo també estic 100% d'acord amb el que diu Laureà.
Gnome 3 no l'he provat, però sí l'Unity de Ubuntu. Als amics/novia que
comencen els hi poso Gnome (sobre Ubuntu) perquè té menús més senzills i de
moment tot un èxit. Quan van canviar a Unity, els hi vaig dir que podien
seguir amb la interficie anterior i em van dir que no, que ja els hi anava
bé (els primers dies es van queixar, l'opció els hi vaig dir al cap d'una o
dues setmanes).

L'usuari Linux que més li costaran aquests canvis serà, segurament,
l'usuari avançat que està acostumat a un us més profund del sistema... i
aquest usuari té la capacitat d'aprofitar *la llibertat d'elecció* que dona
el software lliure.

Per acabar, com s'entrellegeix de'n Suy, tota aquesta discusió ens sona
moooooolt als usuaris de KDE 3->4. algú troba a faltar la 3?
Estem al software lliure. És fantàstic... però com ja s'ha dit, les versiós
.0 no són estables.

salut!
--
Guillem Barba