> Per acabar, com s'entrellegeix de'n Suy, tota aquesta discusió ens sona
> moooooolt als usuaris de KDE 3->4. algú troba a faltar la 3?
> Estem al software lliure. És fantàstic... però com ja s'ha dit, les versiós
> .0 no són estables.

Yo era de los que refunfuñaba de KDE4 (en voz baja, pero refunfuñaba).
Posteriormente encontré el modo de aprovechar las "actividades" de escritorio,
y es brutal y un gustazo, y cuando me dio por actualizar un miniportatil de
esos con pantalla mini-mini, y vi que me redibujaba los dialogos modales a
pantalla completa para que no quedaran fuera del escritorio, y un montonazo de
cosas más, ahora lo adoro.

Es lo de siempre, acostumbrarse.