Val gràcies ara ja tinc idees i cosetes que provar. Gracies a tots.

Nomes en queda un dubte. *¿Es possible instal·lar-lo en dos particions una
en un disc dur i un altra en un altre disc dur i que llisga en paral·lel
aquestes dos particions i les altres NO?* Esque tot el que trobe parla de
fer disc en espill o en Raid, pero no se si el es posible lo que pregunte.
Entenc, igual deuria de dir malentenc, el que diuen, que l'estructura dels 2
discos en espai i tamany deuria ser la mateixa, També en les particions, i
que lligiria en paral·lel no tan sols el OS sino també el que hi hages a les
altres particions. ¿Es així?

El 26 d’octubre de 2010 11:41, Javier Silva <fjsil...@gmail.com> ha escrit: