Val. Lo del SATA, ho deixare de banda, tendria que comprar una controladora
i discos nous, així que de moment no podrà ser.

En quant a al importància de la memòria si ho tinc molt clar. Aquest equip
era un pentium II, vaig actualitzar la bios per poder ficar-li un pentium3
de processador, més Ram i HD's més grans, i tenia 3x128mb=384mb de RAM, vaig
passar a 256mb+2x128mb=512mb i ja ho vaig notar la diferència, despres vaig
trobar 2 mes de 256mb amb el que vaig passar a tindre 3x256mb=768mb. I també
es va notar. Els de 512 que he provat o mels agafa com de 256mb o el que es
pitjor com si foren de 128mb. I he provat moltes marques. Aixì que me quede
com estic de moment.

MOltes gràcies.

XAvi.

El 28 d’octubre de 2010 17:15, Javier Silva <fjsil...@gmail.com> ha escrit: