> A tak kompletnie z innej beczki...
> Moj komputer dziala nonstop. Jestem zmuszony spac z nim w jednym
> pokoju. Problem w tym, ze szum wiatraczkow, praktycznie niezauwazalny w
> dzien, daje sie we znaki w nocnej ciszy. Z pewnoscia wielu z was jest/bylo
> w podobnej sytuacji: jak radzicie sobie z tym problemem?
Ja mam komputer w szafie - ogolnie jest ciszej ale ciagle go slychac... a co
gorsza nie jest to zdrowy dzwiek (pomijajac wiatraki) ale to cale bzykanie...
Moim zdaniem da sie komputer wyciszyc ale nie da sie go uciszyc i to jest
problem (no chyba ze nic nie chodzi to sie i wiatraki proca i dyski wylacza -
ale na serwerze sie to prawie nie zdarza) - pozostaje wiatrak zasilacza ;)

> PS: Dodam jeszcze, ze ja przyzwyczailem sie poprostu do tego. Mam w pokoju
> jeszcze akwarium i jakos zasypiam przy wlaczonym napowietrzczu i
> filtrze.
Lodowka ktora slysze z przedpokoju mi nie przeszkadza - a komputer mimo wszystko
tak - i jak wiem ze musze sie wyspac to wole go wylaczyc (spac nie przeszkadza
ale jakos sie gorzej wypoczywa...) ;)

--
Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)