On Mon, 1 Jul 2002 14:51:50 +0200 (CEST)
[EMAIL PROTECTED] wrote:

> A tak kompletnie z innej beczki...
> Moj komputer dziala nonstop. Jestem zmuszony spac z nim w jednym
> pokoju. Problem w tym, ze szum wiatraczkow, praktycznie niezauwazalny w
> dzien, daje sie we znaki w nocnej ciszy. Z pewnoscia wielu z was jest/bylo
> w podobnej sytuacji: jak radzicie sobie z tym problemem?

A ja mam procka na slocie z trzema małymi wiatraczkami, które sobie przyjemnie
szumią.
Niestety, przyszło lato i Quake mi zaczął przycinać :-). W związku z tym w
lecie używam super-hiper turbiny na 220. Przytwierdzonej do komputera drutem
:-). Dodam jeszcze, że drez się to niemiłosiernie i mam otwartą obudowę. Komp
oczywiście chodzi 25 godzin na dobę. Całe szczęście że turbinę muszę używać
tylko w lecie i nie przez cały czas.
pozdr,
Piotr G.