Maciej Bobrowski napisał:
[...]
:
: czesc,
:
: jest taki kontroler raid PERC4/Di z dellem PE 2600. Widzial ktos jakas
: instalacyjna plytke na taki serwer??

parę miesięcy temu był z tym problem, bo sterownik megaraid z 2.4.19 nie
obsługiwał tej wersji kontrolera. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że
podmieniłem kernel na dyskietce rescue na spatchowany z obsługą PERC 4/Di
i z tego zainstalowałem przy użyciu małego foo-shmoo. Konkretnie -
przygotowałem wcześniej na boku podstawową instalację debiana, zrobiłem
z niej archiwum, a potem, już na maszynce docelowej, przy pomocy
sescue z kernelem 2.4.20-preileśtam-acileśtam popartycjonowałem
dysk i rozpakowałem to archiwum. Na koniec zabootowałem się z kernela
na dyskietce, zainstalowałem go i dokończyłem instalację i konfigurację.

--
Daniel Podlejski <[EMAIL PROTECTED]>
   ... Runaway train never going back

Odpowiedź listem elektroniczym