Maciej Bobrowski napisał(a):
[...]
:
: > : jest taki kontroler raid PERC4/Di z dellem PE 2600. Widzial ktos jakas
: > : instalacyjna plytke na taki serwer??
: > par? miesi?cy temu by? z tym problem, bo sterownik megaraid z 2.4.19 nie
: > obs?ugiwa? tej wersji kontrolera. Ja poradzi?em sobie w ten sposób, ?e
: > podmieni?em kernel na dyskietce rescue na spatchowany z obs?ug? PERC 4/Di
: > i z tego zainstalowa?em przy u?yciu ma?ego foo-shmoo. Konkretnie -
:
: O.K. a masz ta dyskietke? i czym spatchowales ten kernel do obslugi
: perc4/Di ?

Patcha znalazłem w linku podanym w archiwum linux-megaraid.
Teraz jest w kernelu (2.4.20) albo w patchu Alana Coxa.

Dyskietki ani obrazu kernela nie mam teraz pod ręką.

: > przygotowa?em wcze?niej na boku podstawow? instalacj? debiana, zrobi?em
:
: a jak to zrobiles?

Normalnie. Zainstalowałem na innym kompie z cd instalacyjnych.

--
Daniel Podlejski <[EMAIL PROTECTED]>
   ... Walk away if you want to