Robert Pyciarz wrote:
[...]

: > parę miesięcy temu był z tym problem, bo sterownik megaraid z 2.4.19 nie
:
: Nic dziwnego, że nie obsługiwał - Perc/Di to Adaptec a nie AMI.

Poważnie ? Dobrze że o tym nie wiedziałem, bo udało mi się to uruchiomić
na driverze megaraid. :->

: > obsługiwał tej wersji kontrolera. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że
: > podmieniłem kernel na dyskietce rescue na spatchowany z obsługą PERC 4/Di
:
: Nic nie trzeba patchować - ten kontroler jest obsługiwany przez aacraid,
: który w 2.4.19 jest już standardowo.

Tak, akurat. Ten kontoler jest obsługiwany przez sterownik megaraid
w wersji od 1.18e. Niw wierzysz - zajrzyj w źródła.

aacraid nigdy nie obsługiwał PERC 4/Di, obsługuje PERC 3 (taki jak
w starszy Dellach PE)

--
Daniel Podlejski <[EMAIL PROTECTED]>
   ... If you're out walking late I liked to see your face

Odpowiedź listem elektroniczym