Von: Jaroslaw Radziszewski [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Gesendet: Donnerstag, 8. Januar 2004 17:04
An: debian
Betreff: Re: AW: OT: system obslugi kont

witam

dzieki za sugestie, cos tam bedzie tza pokombinowac,
korci mnie postfix+mysql, tyle ze co z kontami www?,
widac bedzie to grubsza zabawa.
poszperalem, pokombinowalem i jakby niepatrzec ciezko pogodzic
funkcjonalnosc z bezpieczenstwem.
najwyzej bedzie mysql na poczte a reszta kont tradycyjnie ;-)
jeszcze raz thx
jr