> On Thu, 29 Jan 2004 07:40:17 +0100 (CET)
> Grzegorz Szyszlo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
>
> Mógłbyś się dowiedzieć na czym i jak to zrobił? Szczególnie
> ciekawi mnie
> kwestia postfix+clamav+amavis-ng :)
>
> A może ktoś z grupy miałby jakieś wskazówki?
>
> Cyb.org

Ja zrobiłem prosty skrypt w shellu który przegląda loga na okoliczność
wykrycia wirusa i dorzuca nadawcę do bazy access z opcją REJECT i
odpowiednim komunikatem.
Nie jest to doskonałe rozwiązanie, gdyś pierwszy raz skanowana jest cała
wiadomość, dopiero następnej od tego nadawcy nie wpuszcza, ale i tak
odjęło to serwerowi 90% roboty.

Pozdro
Furman

Odpowiedź listem elektroniczym