Dnia Thursday 29 of January 2004 07:45, Cyb.org napisał:

> A może ktoś z grupy miałby jakieś wskazówki?

Na swoim koncie shellowym mam bogofilter-a wywoływanego przez
mailfilter/maildrop. MyDoom przeszedł jeden - następne trafiły do
mail/spam-bogofilter ;) Raporty mailowe o wykryciu wirusa także zaznaczam
jako spam.

Co prawda czasem zdarzy się, że bogofilter źle zaznaczy jakiegoś maila
dobrego jako spam ale idzie to odkręcić.

Cały system zrobiłem sobie po tym jak w listopadzie zacząłem nagle dostawać
tak z 20MiB (jak nie więcej) spamu na dobę.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

             The secret of immortality is [EMAIL PROTECTED] NO CARRIER

Odpowiedź listem elektroniczym