Witam,

Dnia czw, sty 29, 2004 at 10:20:55 CET, Grzegorz Szyszlo napisał:

> amavis zbyt bardzo obicaza pamiec i procesor.
que????
amavis + clam postawiony na maszynie ktora otrzymuje srednio 15
maili/s i nie ma z tym zadnych problemow.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][         Dobry Elf to martwy Elf          :.
.: http://ciacho.pl    ][         -- A. Sapkowski                  :.

Odpowiedź listem elektroniczym