On Tue, 2006-05-16 at 22:03 +0200, stentor wrote:

>     aha, no i czy to jest praktykowane na serwerach ze user
>     lazi i podglada co chce.

Oh to jak najbardziej jest praktykowane. Ja chodząc sobie w ten sposób
po dysku uczelnianego komputera znalazłem informacje o tym jak poszły
sesje ludziom z piątego roku, co pozaliczali w ciągu nauczania, kiedy
itp. Jakies takie sprawozdania dołączane do magisterki. Admin zapomniał
odjąć "r" od praw plików. Takie pierdoły w sumie małe mogą mieć
znaczenie (inna sprawa, że nigdy nie wiemy jaka informacja może mieć
znaczenie, vide: socjotechniki), gorzej, że tam były też PESELe, które
już np. razem z numerem karty bibliotecznej stają się loginem do systemu
bibliotecznego.

Co dowodzi, że to jest praktykowane :-).

Pozdrawiam.

Robert.