Merhaba,

 Sistemimde RAID0 ile bağlı 750GB + 750GB toplamda 1,5 TB'lık alana sahibim. Şu
anda Windows 7 Home Premium yüklü olan sistemimde diskimin bir kısmına Debian
kurmak istiyorum. Fakat Windows kullanarak diskimi bölümlediğim kısımları
Debian kurulumunda görememekteyim. Debian live cd kullanarak fdisk, gparted,
disk utility ve kde control module partitions ile diskimdeki bölümler üzerinde
işlem yapmaya çalıştığımda bölümleme tablosunun bulunamadığı ile ilgili bir
hata aldım. Bu sorunu nasıl çözebilir, sistemime veri kaybetmeden nasıl Debian
kurabilirim?

 Konu ile ilgili daha iyi fikir sahibi olabilmeniz için ekran görüntüleri:

 *Windows'taki bölümlemeler : *http://i40.tinypic.com/jt2ujc.jpg

 *Fdisk :*http://i39.tinypic.com/6dsjky.png

 *KDE Control Module - Partitions :*http://i40.tinypic.com/4uxu7r.png

 *Disk Utility :*http://i40.tinypic.com/10e4ot5.png  -