Raid donanımının Linux sürücü desteği olduğuna emin olun. Eğer sürücü
desteği verebilirseniz sda ve sdb isimleri dışında başka bir isimle raid
yapılandırmasına ulaşabileceksiniz.

Ayrıca, 4 adet birincil bölüm kullandığınızı görüyorum. PC'lerde bir diskte
en fazla 4 adet birincil bölüm bulunabilir. Son bölümü uzatılmış yaparsanız
o bölümü küçülterek yanına yeni bölümler oluşturabilirsiniz...

Cevap