From: Engin KUZU
Sent: 04/23/12 03:56 PM
To: Mustafa Kisa
Subject: Re: Disk Bölümleme Tablosu Problemi

 Raid donanımının Linux sürücü desteği olduğuna emin olun. Eğer sürücü desteği
verebilirseniz sda ve sdb isimleri dışında başka bir isimle raid
yapılandırmasına ulaşabileceksiniz.

 Ayrıca, 4 adet birincil bölüm kullandığınızı görüyorum. PC'lerde bir diskte en
fazla 4 adet birincil bölüm bulunabilir. Son bölümü uzatılmış yaparsanız o
bölümü küçülterek yanına yeni bölümler oluşturabilirsiniz...

Cevap