Leo De Cooman skribis:

to hang up (p.p. komputilo)

Mi sercxis en MultLanguage_OO_Glossary.sxc, sed tiam la termino versxajne ankoraux ne estus uzata.
Jen nur kelkaj proponoj:
Laux mia kompreno "the computer hangs up" signifas, ke gxi ne plu normale dauxrigas funkcii, cxu en? Cxu gxi (la komputilo/ la programo) strikas/ haltas/ hezitas/ malsxaltigxas/ maldaŭras ... /rezignas/ rezigniĝas/ suspendiĝas/ malaperas?

Mi ja trovas la vorton "striki" amuza, sed supozeble ne temas pri 'far la organoj de la masxino interkonsentita cxesigo de funkciado por averti la posendanto...'
Cxu simple "(programo aŭ komputilo) haltas" suficxe placxus?
"Rezignas" estas transitiva verbo. Gxi rezignas funkcii. Cxu gxi rezignas sin mem, kion ni eble povus esprimi per "rezignigxas"?
Leo

Verŝajne "blokiĝas" donas pli trafan ideon pri panea situacio de absolute senmoviĝanta mekanismo.
Gian Piero