Saluton al ĉiuj.

Mi skribas nur por danki kaj gratuli al ĉiuj pro la tre bona progreso. En dek tagoj, ni jam atingis tiun staton:

    ooo-basic: el 587 frazoj     100% tradukitaj
    ooo-common: el 1615 frazoj     60% tradukitaj
    ooo-commongui: el 4703     47% tradukitaj
    ooo-padmin: el 194 frazoj     100% tradukitaj
    ooo-unused: el 62 frazoj     98% tradukitaj
    ooo-writer: el 3470 frazoj     100% tradukitaj
    pkgconf-openoffice.org2: el 5 frazoj     100% tradukitaj

Tio estas la plejmulto de tio, kio bezonatas por eldoni Writer en Esperanto; ni nur finu la cxi suprajn dosierojn (kaj evidente poste korektadu).

Ni ankaŭ tradukis la plej granda parto de Base, la datumbazilo de OpenOffice.org:

    ooo-base: el 780 frazoj     87% tradukitaj

sed mi dirus, ke pli alta prioritato estas unue fini la suprajn dosierojn. Estas ankaŭ ooo-other, kies utilon mi ne scias, sed mi supozas, ke ĝi iel rolas. Aktuale ni havas:

    ooo-other: el 2096 frazoj     11% tradukitaj

La aktualaj grandaj taskoj, do: ooo-common, ooo-commongui kaj ooo-other.

Bonan daŭrigon al ĉiuj.  :o)

Tim