On 3 May 2006, at 00:29, Donald Rogers wrote:

2986 Tswana (South Africa) - [lingvo] Cvana? Cuxana? Tsvana?

"Cvana", laŭ http://bertilow.com/lanlin/lingvoj.html#Cvana

3813 Search in all sheets - Trasercxi cxiujn pagxojn [foliojn?]

Foliojn.

4263 Resize shape to fit text - Regrandigi formon por adapti al teksto (Regrandigi formon por adapti tekston?) [La angla ne estas klara!]

Tiukaze, aliaj tradukoj povas multe helpi (se ni certas, ke ili ĝustas). Alikaze, vi povas serĉi la frazon "en kunteksto" en la programo mem, eventuale helpata de la referencoj donitaj en la .po- dosiero.

4439 k.m.a. Western Europe (Windows-1252/WinLatin 1) - Uest-Euxropa (Windows-1252/WinLatin 1)? [ĉu traduki?]

Kial 'Uest'? Kial ne 'Okcidenta'?

4575 Double-Sided - Duflanka [post la diskuto pri duobla kaj duopa :-) ]

:o)

4630, 4637 Circular - Cirkla (Circulero?)

Dependas de la kunteksto. Ofte la referenco helpas: se estas DRAW/ GEOMETRIC_FORMS/TEXT_CIRCLE, oni povas supozi, ke estas "circla". Se estas WRITER/MAIL_MERGE/CIRCULAR, do estas "Circulero".

4999 Maddin1 [kio???]
5000 Maddin2 [kio???]

Mi tute ne scias!

5284 Hanging punctuation ["Hanging indent" estas en nia PO-dosiero sed mi hezitas pri "Negativa interpunkcio". Signifo?]

Jen klarigo pri la signifo: http://realworldstyle.com/hang_punct.html

Mi ŝatas "negativan krommarĝenon", sed mi ne tuj trovas similaĵon por la interpunkcioj.

Tim