Nu, mi tamen opinias ke temas pri alineo kie la unua linio ne havas krommargxenon, kaj la subaj linioj havas.

Laux http://www.wsu.edu/~brians/errors/hanging.html:
Bibliografioj kutime estas skribataj uzante "hanging indents", kie la unua linio etendas gxis al la maldekstra margxeno, sed la resto de la elemento estas ensxovata (indented).
Twain, Mark. Mark Twain at the Buffalo Express: Articles and Sketches by America’s Favorite Humorist, edited by Joseph B. McCullough and Janice McIntire-Strasburg (DeKalb: Northern Illinois University Press, 2000).
Same tio, laux:
http://wordtips.vitalnews.com/Pages/T0126_Creating_a_Hanging_Indent.html

---
Traduka nomigo de "hanging indents" estas alia diskuto, sed por jxeti kelkajn nomojn en la rondo:
postlinia krommargxeno
dauxriga ,,
pendanta ,,
subpenda ,,

Amike, Joop

Donald Rogers <[EMAIL PROTECTED]> skribis:
LaÅ­ mia kompreno:

| bla bla bla. <=== no indent
| "bla bla bla. <== hanging indent
| bla bla bla. <-- ordinary indent
| bla bla bla." <-- ordinary indent
| bla bla bla. <=== no indent

Donald

Joop Eggen wrote:
> Mi ne serioze sekvis la fadenon, sed ĉe "negativa unualinia
> krommargxeno" mi ekdubas. Ĉu "hanging indent" ne estas montrata en la
> sekvaj 2 ekzemploj?

> La retpaĝo http://www.webopedia.com/TERM/H/hanging_indent.html
> montras ankaÅ­ mencias ke la efiko estas atingebla per negativa
> unualinia krommarĝeno, tamen el ties difino estas klare ke temas
> pri la krommarĝeno de la sekvaj linioj. En tiu senco "hanging":
> posta/suba/dependa
>
> Joop

Telefonieren Sie ohne weitere Kosten mit Ihren Freunden von PC zu PC!
Jetzt Yahoo! Messenger installieren!