Yves Nevelsteen:

mi provis instali la lingvan pakajxon je Vindozo (2000, angla eldono).

Kvankam la dosiero nomigxas
OOo_2.1.0rc2_20061130_Win32Intel_langpack_eo.exe, la instalilo indikas
ke gxi instalan lingvan pakajxon por la angla (vidu kunsendajxo) kaj
nenie aperas Esperanto.

Mi konfirmas tion. Mi faris instalon ("rc2") en mia testa
Vindoza komputilo. La Esperanta lingvopaketo volis instali
lingvoversion "English, " (rimarku la komon kaj la spaceton!).

Sed tamen instaliĝas Esperanta lingvopaketo. Esperanto aperas
tie, kie oni elektas lingvon por la interfaco. Sed la efektiva
rezulto estas same mizera kiel en Linukso (vidu mian antaŭan
raporton). Ĉie aperas diversaj restantaj Anglaĵoj. :(

Aperas cetere ankaŭ videblaj eraroj en tiuj partoj, kiuj ja
estas tradukitaj. Frapis min unue "Diĝitaj subskriboj" (en la
"File"-menuo), kio estu "Ciferecaj subskriboj". La ĝusta formo
aperas aliloke. La teksto ĉe "Pri Ooo" estas sufiĉe erara.

Kiel povas esti, ke restas tiom da Anglaĵoj?

--
Bertilo Wennergren http://bertilow.com