Saluton al ĉiuj.

Mi petas, ke vi elŝutu la dosieraron, kiu troviĝas ĉe http:// svn.ikso.net/openoffice/branches/po_680_m220/ kaj rapide trarigardu ĝin. (Se vi petas "ĝisdatigon" de la radika dosierujo de via SVN- laborkopio, t.e. la dosierujo, kie troviĝas "trunk", normale vi ricevos tiun duan arbaron. Ĝi estas sendependa de la ĉefa arbaro (en "trunk") kaj vi povas havi ambaŭ samtempe senprobleme).

Diru tuj al mi se vi trovas ion misan -- grandan mankantan parton de ekzistanta laboro, mankantajn dosierojn, malbonformatajn dosierojn, aŭ simile. Mi kredas, ke mi ĉion kontrolis, sed ne malhelpus pli da okuloj.

Se neniu kontraŭas post tago aŭ du, mi transmetos ĉion al la "ĉefa" parto de la deponejo, t.e. al la "trunk". Tiel ĉiu ricevos ĉion je sia venonta elpreno el la deponejo.

Antaŭdankon pro via helpo.

Tim

PS Mi petas, ke vi *NE* ektraduku tiujn novajn dosierojn ĝis kiam mi metos ilin en "trunk". Ne plikompliku la aferon por mi, mi petas!