לדעתי כל דיון בנושא הצבעות אלקטרוניות ב"המקור" צריך להתבסס על עקרון
"הראה את הקוד".
כלומר אם רוצים להציע מערכת ושינויי תקנון, צריך קודם לממש אותה ולנסות
אותה בכמה הצבעות לא קריטיות.
ורק אחר כך להגיש אותה כהצעה.

מכיוון שלא ראיתי שניסו ב"המקור" מערכות הצבעה אלקטרונית עם רמת האבטחה
הנדרשת, נראה לי שלא מוצדק לקיים בשלב זה דיונים בשינויי תקנון בהתאם.

אני אישית מתכוון להצביע נגד כל הצעה שקשורה להצבעה אלקטרונית שלא עברה את
התהליך הבא:
1. מימוש מערכת הצבעות.
2. שימוש בפועל בשתי הצבעות לפחות.
3. הפקת לקחים ודיווח עליהם.

אני מציע לקבוע תאריך יעד להצבעת נסיון ראשונה, ובהצבעת הנסיון הזו לבקש
מחברי "המקור" להצביע במקביל בכל המערכות המוצעות שימומשו עד אז.

                                               --- עומר

--
Eli Marmor's Law:  netiquette forbids people from replying "I agree with
troublemaker type of dissenters.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html