איך מתמודד אדם בן 30 עם הכישלון? שולח מיילים כאלה. כמובן, מחוץ לרשימה,
כדי שחס וחלילה לא יחשבו שהוא טרול. לרשימה שולחים רק מיילים "מכובדים".

אני רוצה לנצל את המעמד ולבקש מכל מי שאכפת לו מתוכנה חופשית שיפתח את
העיניים ויבין שכל חברי איגלו שמזיינים את השכל ברשימה ודואגים לכתוב
תגובות של פוליטיקאים (*כאילו* לצאת נקיים) עושים בדיוק אפס לקידום תוכנה
חופשית.

מקווה מאוד שהאנשים היחידים שיחדשו את חברותם בעמותה יהיו אותם חברי הועד
הכושל ושאר חברי המועדון ה"אליטיסטי" (הצחקתם אותי).

Tzafrir Cohen wrote:

> [...]
> העובדות.
>
> (התכוונת ל־fork? לא נורא. זה נכון באותה מידה)

לא מגיעה לך אפילו תגובה על מייל כזה, בטח שלא רצינית. הנקודה היתה ועודנה:
נציגי העמותה (מי בחר אותם? באיזה הליך? איפה השקיפות?!?!) תיפקדו באופן
לקוי שיוצר קרע בקהילה. וזה נשאר *בדיוק* אותו דבר לא משנה איך תסובב את
זה.

תמצא חיים.

אלעד

--