למיטב ידיעתי רוב הלפטופים במצב דומה; הבעיה היחידה שאתה עשוי להתקל בה היא עם
כרטיסי רשת אלחוטיים (את זה תוכל לברר מראש) וכרטיסי מסך מתקדמים שכדי למצות מהם
את המקסימום תצטרך דרייבר של היצרן (אבל כמעט תמיד תוכל להשתמש בדרייבר חופשי עם
יכולות דומות).

זה בדיוק מה שהבנתי, אבל הרי כרטיס רשת וכרטיס מסך הם רכיבים חשובים מאד.

נראה לי מוזר שאני היחיד שמוטרד מהעניין הזה *לפני* קניית המחשב.

בקיצור - אני חושב שאתה מודאג יותר מדי; פשוט תבחר לפטופ, חפש באינטרנט חוויות
התקנה של מישהו שהתקין את הדגם ותראה אם בתיאור ההתקנה מופיע הורדה מיוחדת של
דרייבר קנייני.

אז זהו, שאו שאני ממש טמבל, או שזה לא קל כמו שאתה מתאר.

כל הדגמים שהתעניינתי בהם עד עכשיו כללו איזשהו רכיב לא חופשי - או כרטיס
מסך, או כרטיס רשת או צורב.

מצאתי, כאמור שכרטיסי רשת של
ralink
מומלצים לשוחרי דרייברים חופשיים, אבל לא מצאתי אילו מחשבים משתמשים בהם.

לענות