עמית שלום.

ברכות על היוזמה. זה היה החלק החביב.

השאר עומד להיות הוצאת רוח מהמפרשים ויחסית למה שאגיד, המציאות קשוחה יותר.

הסיכוי שתוכל למצוא מישהו שיעזור הינו נמוך. את רוב רובה של העבודה תעשה לבד.
מניסיון רב שנים של ניסינות לגייס אנשים לפרויקטים, המסקנה שלי שהיחיד שיעזור
לך, זה אלוהים, וזה רק אם תעזור לעצמך.

אין לנו שום קשר כיום עם אנשים המבצעים פרויקטים הקשורים למה שאתה רוצה. בניגוד
לנאמר בפיסקה הקודמת, אתה כן יכול לנסות לגייס גרפיקאים בפורמים השונים של
לינוקס. יחד עם זה, עדיף שתנסה לעבוד עם חברים שלך, שיש סיכוי טוב יותר שהם
יהיו מוכנים לתרום משהו.

דוגמא לאופן שבו פרויקט דומה לזה התנהל:
http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1064799.html

לגבי הפרויקט עצמו. הדרך הטובה ביותר לבצע אותו הוא לצבור ניסיון מהשטח. לראיין
את קהל היעד, למצוא מה הצרכים שלהם ולבצע את איסוף התוכנות. כך בחשבון, שהכנת
הדיסק היא החלק הקל, הסיכוי שמישהו יעשה בו שימוש בלי הדרכה צמודה ותהליך הטמעה
ארוך ומורכב. כדאי לך לשקול לחבור למועדון הגיל השלישי שקרוב למקום מגוריך
ולראות כיצד אתה מצליח להשתלב שם. לדעתי, הסיכוי של הפקת דיסק שאנשים יעשו בו
שימוש בלי עידוד מסיבי שלך הינו נמוך.

לגבי צריבות, ישנם הרבה מקומות המבצעים שירותי צריבות במחירים נמוכים. חלקם גם
מבצעים שירותי גרפיקה.

בכל מקרה, מדובר על פרויקט מורכב. אנחנו נשמח לספק לך שטח איחסון ומקום בויקי
שלנו, במידה והצורך בכך יעלה.

יום טוב ולהשתמע.
רם-און.