חברים, קודם כל תודה על העידוד.
כדי שלא נתחיל לסטות כאן מהנושא, אולי כדאי שאפרט איזה סוג של תשובות אני מצפה
לקבל (כלומר, תכתבו מה שבא לכם - אבל פרסמתי כאן את ההודעה במטרה לקבל סוג
מסוים של תשובות, וזה הסוג שהכי יקדם את העניין).

כנראה יהיה הכי ברור אם פשוט אתן דוגמאות (כולן פיקטיביות חוץ מהראשונה):

* כדאי שתפנה ל"טק מערכות" לקבל אינפורמציה על התמיכה העברית בגרסאות האחרונות
(כנראה כך אעשה)
* בגרסה 3 יש/אין שיפורים משמעותיים בתאימות העברית לעומת הגרסה הקודמת, שניתן
להשיג בגרסה עברית ב...
* iso image שמכיל גרסה חדשה של אופן אופיס, כולל תמיכה עברית, ניתן להוריד
מאתר ...
* נשארו לנו דיסקים של xxx שחילקנו בכנס yyy אתה יכול לבוא לקחת מ...
* ליצירת עטיפה, אני ממליץ על ...
* אני מתנדב לעזור בעיצוב עטיפות הדיסקים...
* ממליץ על xxx שמוכר דיסקים של yyy...
* יש לי מארז צורבים, שלח לנו image ואני מתנדב לעזור, בתנאי ש...
* ב-xxx ניתן לצרוב דיסקים מהר ובזול
* אני מתנדב לחלוק בהוצאות, עד סכום של zzz ...

שימו לב שרק 3 מתוך 10 הדוגמאות מכילות "אני מתנדב".
בנוסף, שימו לב שמדובר על דיסקים למטרה ספציפית. אני לא מחפש עזרה/רעיונות
לחלוקה/פרסום אלא בתחום התוכן והמדיה בלבד (מצד שני, כמובן, אם העניין יצא
לפועל, ומישהו יציע להשתמש בזה להפצה נוספת, אשמח לשתף המשאבים ואף לעזור כמה
שניתן).

  עמית