On Wednesday, 18 בFebruary 2009, Amit Aronovitch wrote:
> רציתי לשמוע המלצותיכם לגבי הכנת CD של תוכנה חופשית ל- windows עבור חלוקה
> בחינם.
> קהל היעד הוא גמלאים וזה אמור להכיל OpenOffice, עם מקסימום תאימות למסמכי
> Microsoft Office, בתחום העברית במיוחד. כל השאר אופציונלי, ובלבד שיהיה פשוט
> להתקין ולהשתמש.

היה פעם פרוייקט בשם Theopencd, בדקתי באתר והיתה שם הפניה אל:
  http://www.theopendisc.com/
לא השתמשתי, אבל במבט שטחי נראה רציני ויש להם גם גרפיקה מוכנה.

לא ראיתי הוראות לשחזור תהליך הבניה וחבל (אם רוצים למשל להחליף חלקים).
אבל אם יש צורך, ניתן להתחיל מלהסתכל על ההוראות שיש להם להסרת VLC
ולהסיק מתוכן על הארגון/מבנה של התקליטור.
(מי שסקרן -- הם כללו את הוראות ההסרה האלו עבור מפיצים בארה"ב שחוששים מ-DCMA)

> המלצות על iso קיימים נוחים לצריבה, הכנה של עטיפות/מדבקות, אולי יש מישהו
> שמפיץ cd מוכנים שיצאו זולים יותר עבורנו (אם נכלול את העלות של השקעת הזמן
> להכנה/צריבה וכו'), אולי למישהו נשארו דיסקים מחלוקה באיזשהו כנס וכו'.
> כמו כן רציתי לדעת (עקרונית) אם יש מתנדבים לעזור בצריבה/הדפסה/רכישת מדיה.

בעבר, אלון אלטמן הפיק כמה מאות תקליטורים למסיבות התקנה. הוא הזמין אותם במפעל
בכרמיאל (נדמה לי ש-CDI(. איני זוכר את המחירים והם גם לא רלוונטים בפער זמן
של כ-5 שנים. אבל, אני זוכר שהם נשמעו לי לא יקרים בכלל.

בהצלחה,

--
Oron Peled                                 Voice: +972-4-8228492
o...@actcom.co.il                  http://www.actcom.co.il/~oron