זוהר בחיי, זה לא המקום ולא הדרך
באשר לרם־און, בעיני חופש הביטוי שלך נגמר איפה שהוא פוגע באחר, כקהילה כולנו
צריכים ללמוד להשפיל מבט לפעמים ולפעול לטובת האחר כמו שאנחנו עושים למען הרבה
מאוד אנשים שלא מאמינים בדרך שלנו וצוחקים עלינו
אני חושב שאתה יותר מזוהר שניר מהווה סמל בשבילי ובשביל הרבה אחרים ואני באמת
מחזיק ממך וכאחד שמכיר אותך די הרבה זמן היכרות לא אישית קשה להאמין שהדיון
הגיע לרמות כאלה

חבר'ה, אני מודה שלא קראתי את הדיון האחרון וגם אני לא רוצה לקחת חלק בו, רק
מביע עמדה מהצד ומקווה שתתעשתו
יש פה לא מעט אנשים שאני לא מסכים אתם ב־100% ובכל זאת רואה לנכון לשלב אתם
ידיים למען מטרה משותפת ובמקרה הזה אפילו נעלה ולא אגואיסטית (ברב המקרים)
תרגישו חופשי לא להסכים, זוהי רק דעתי האישית...

לילה טוב וחג שמח וכשר,
ירון שהרבני